Jedz i chudnij - PAPRYKA FASZEROWANA KASZĄ GRYCZANĄ, KURCZAKIEM i BROKUŁEM

Może to i dziwny pomysł, ale efekt przerósł moje oczekiwania. Zostało mi mięso gotowane w rosole, kasza gryczana, na bufecie leżał brokuł i kilka papryk. Nie lubię gdy jedzenie się marnuje, postanowiłam zatem z wyżej wymienionych składników sporządzić coś pysznego. Pieczona papryka wygląda i smakuje znakomicie. Danie jest proste do wykonania, szybkie w przygotowaniu i smaczne. Namawiam do spróbowania.


PAPRYKA FASZEROWANA KASZĄ GRYCZANĄ, KURCZAKIEM i BROKUŁEM

Składniki na 4 porcje:
6 papryk
brokuł
500g mięsa z kurczaka lub indyka
kulka sera mozzarella
100g kaszy gryczanej
sól i pieprz

Papryki umyć, odciąć wierzchy i wykroić gniazda nasienne. Brokuła, mięso i kaszę gryczaną ugotować (każde osobno) w osolonej wodzie.
Ugotowane składniki połączyć i doprawić solą i pieprzem.
Do papryk włożyć po małym plasterku mozzarelli, następnie wypełnić farszem i na wierzch znów położyć mozzarellę. Przykryć paprykowym "wieczkiem". Piec 25-30 minut w 180-200 stopniach.





1 PORCJA zawiera ok. 375kcal; węglowodany: 31g; białko: 46g; tłuszcze: 6g

 SMACZNEGO!

Jeśli zostanie Wam farsz, a skończą się papryki (tak było w moim przypadku) to go nie wyrzucajcie. Można napełnić nim cokolwiek - na przykład pomidory i również osiągniemy podobnie pyszny efekt :)





Etykiety: