O autorce słów kilka..



Nazywam się Angelina Ziembińska. Dietetyką i zdrowym stylem życia interesuję się odkąd pamiętam. Jakiś czas temu zachorowałam na cukrzycę typu I, co jeszcze bardziej zdeterminowało mnie do pogłębiania wiedzy o zdrowym odżywianiu i wpływie tego co zjadamy na stan zdrowia, kondycję i urodę. Ukończyłam Dietetykę w chorobach wewnętrznych i metabolicznych na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.


Prywatnie bardzo dużo czytam o dietach zdrowych, popularnych, mniej zdrowych, polecanych, niewskazanych, lansowanych w czasopismach oraz tych mniej znanych. Zawodowo zajmuję się zdrowym odżywianiem, jestem Specjalistą ds. odżywiania i zdrowej diety. Na blogu zamierzam dzielić się wiadomościami na temat racjonalnego odżywiania, ciekawostkami żywieniowymi i wszelkimi informacjami na temat zdrowego stylu życia. Nie zamierzam nikogo mamić ani oszukiwać - nie ma diety cud, a wszelkie karkołomne diety, które pozwalają schudnąć kilkanaście kilogramów w tydzień nie są warte niczyjej uwagi, skończą się albo efektem jo-jo, albo poważniejszymi zdrowotnymi konsekwencjami.



Jestem mamą 9-miesięcznej Milenki, więc znajdą się tu również informacje o żywieniu niemowląt i dzieci, poparte praktycznym doświadczeniem rodzicielskim. Na pewno nie omieszkam wspomnieć też o diecie w ciąży i podczas karmienia piersią, jak również poświęcę trochę czasu cukrzycy w ciąży, gdyż to coraz częstsze zjawisko w dzisiejszym świecie.


Postaram się zamieszczać informacje ważne dla całej rodziny. Myślę, że z czasem każdy znajdzie tu coś ciekawego, czego sobie i Wam życzę.